
Sima
Sima és una empresa espanyola fundada el 1993 especialitzada en la comercialització, l’estudi, el muntatge i el manteniment d’instal·lacions energètiques: gas, calefacció, energia solar, geotèrmia, climatització, fred industrial, aire comprimit, instal·lacions petrolíferes per a usos propis, tractament d’aigües, GNL i contraincendis.
El nostre objectiu és ajudar a particulars, a comerços i a indústries a ser eficients energèticament. Esta eficiència es tradueix en estalvi (econòmic i energètic) i en ecologia en el cas de particulars i, a més, en un augment en la competitivitat en empreses i indústries. En este sentit som l’energia que transforma vivendes en llars confortables i que impulsa empreses i negocis.
Hui en dia hem consolidat la nostra activitat en l’àmbit nacional, i disposem de diverses delegacions de treball en el territori (València, Alacant, Castelló, Tarragona, Huelva, La Corunya, Pontevedra i Madrid).
Misió
La nostra misió és oferir solucions energètiques als nostres clients, proveïdors, col·laboradors i ciutadans, prestant un servei de qualitat que els aporte valor. Amb este objectiu, disposem d’una plantilla compromesa i altament qualificada que dia a dia s’esforça per millorar per tal d’aconseguir el nostre objectiu.
Visió
Volem ser una empresa de referència en el sector energètic, que siga capaç d’aportar valor a la societat de forma sostenible. Amb esta finalitat, pretenem continuar creixent guiats pels nostres valors, amb els quals ens sentim compromesos.
Valors Corporatius
El nostre COMPROMÍS amb l’organització ens porta a sentir com propis els objectius, la qual cosa ens obliga cada dia a esforçar-nos per la consecució, tot superant els obstacles que se’ns presenten.
La QUALITAT és la principal guia d’acció de la nostra organització. Orientem les nostres accions fins a l’excel·lència en tots els processos que desenvolupem. Amb esta finalitat disposem d’un Sistema de Qualitat que es compon de tres polítiques fonamentals: Política de Qualitat, Política de Prevenció i Política de Medi Ambient.
Per a poder oferir el millor servei als nostres clients, mantenim una actitud de MILLORA CONTÍNUA en la nostra faena. Creiem que mantindre una búsqueda contínua de millora en tots els processos ens ajudarà a oferir un servei adaptat a les necessitats dels nostres clients.
Posseïm una clara vocació d’ORIENTACIÓ AL CLIENT INTERN I EXTERN, ens esforcem per comprendre i satisfer les seues necessitats, i intentem anticipar-nos a elles. Ens impliquem en allò que fem prenent un enfoc proactiu per a poder complir les expectatives del client, tant extern com intern.
La consecució d’èxits excel·lents ens exigeix treballar amb EFICIÈNCIA DE PROCESSOS, tant operatius com administratius, mantenint els nostres estàndards de qualitat.
Les persones que formem part de Sima estem capacitades i qualificades per a exercir responsabilitats de manera òptima, i per a oferir els millors serveis. Amb este objectiu disposem de processos de formació contínua que ens capaciten per a adaptar-nos al nostre sector i respondre, al més ràpid possible, els nostres clients. (PROFESSIONALITAT O EXPERTISE)